Історія презервативів EXS

«Як компанія з Йоркшира виробляє власну марку презервативів?» це запитання, яке нам задають більшість днів. Однак відповідь не така складна!

Наша подорож почалася в 1993 році з продажу презервативів Durex поштою через різні популярні журнали того часу. Хоча ми досягли певного успіху в цьому бізнесі, ми помітили, що на ринку існує явна прогалина, щоб надати споживачам бренд високоякісної продукції за більш доступною ціною .

У цей момент брати та засновники компанії, Енді та Стів Тейлор, вирішили зробити рішучий крок і запустити власний бренд презервативів і мастила. У 1997 році бренд «EXS» був запущений і представлений на ринку з нашим першим продуктом, який можна порівняти з поточним презервативом EXS Regular.

З цього моменту інновації та креативність були в основі всього, що ми робимо, і протягом багатьох років ми розвивали бренд, додаючи все більше типів презервативів і нові продукти до нашого асортименту.

Перемотаємо вперед майже на 30 років, і ми виросли як компанія та група осіб. LTC Healthcare постачає презервативи EXS для Національної служби охорони здоров’я Великобританії вже майже 20 років і зараз продає понад 12 мільйонів презервативів на рік у понад 32 країни світу.

Інновації все ще важливі для нас сьогодні, як і в 1997 році, і ми постійно просуваємо наш бренд бути в авангарді технологій. Тепер у нас є веганські презервативи , причому більшість бренду EXS є веганським товариством і схвалено PETA. Ми розширили межі «тонких» за допомогою не одного, а двох типів тонких презервативів EXS.

За останні 30 років ринок істотно змінився. Бренди-конкуренти були «викуплені» корпоративними гігантами, і наша галузь, на жаль, зіткнулася з негативною пресою. Проте EXS залишиться тут як незалежний сімейний бренд, який постачає нашим клієнтам етичні, високоякісні презервативи за доступною ціною.

У 2021 році наша місія проста. Ми хочемо заохочувати, розширювати можливості та навчати людей практикувати безпечний секс за згодою таким чином, щоб забезпечити свободу, задоволення та рівність, зберігаючи при цьому найвищі стандарти якості. Ми продовжуватимемо працювати, доки ця місія не буде досягнута.